Ondersteuning in

ondernemerschap

“SchakelZorg ontzorgt zorgondernemers door hen met een totaalpakket van producten en diensten te ondersteunen in hun ondernemerschap. Zo wil SchakelZorg bijdragen aan betaalbare en toekomstbestendige zorg.”

SchakelZorg ondersteunt u als zorgondernemer door een slimme inrichting van uw ondernemerschap. Onze producten en diensten minimaliseren uw registratielast en administratieve rompslomp. Zo krijgt u weer alle tijd voor uw cliënten.

 

Over ons


 
 

Ondersteuning in ondernemerschap

SchakelZorg wil zorgondernemers, zzp’ers en mkb’ers, ondersteunen in hun ondernemerschap. Dat doen we door een totaalpakket van producten en diensten te bieden waarmee we de registratielast en administratieve rompslomp minimaliseren. Zo krijgen zorgondernemers weer alle tijd voor hun core business: zorg verlenen.

Betaalbare en toekomstbestendige zorg

Door deze slimme inrichting van het zorgondernemerschap snijdt het mes aan twee kanten: zorgaanbieders krijgen meer declarabele uren en een beter verdienmodel en zorgvragers krijgen meer en betere zorg. Zo wil SchakelZorg bijdragen aan betaalbare en toekomstbestendige zorg. Zodat elke zorgvrager de zorg en de zorgkwaliteit krijgt waar hij recht op heeft. Nu én in de toekomst.

Meer weten? Bel (0412) 74 50 38.

 
 

Aanbod

SchakelZorg biedt zorgondernemers een totaalpakket van ondersteunende producten en diensten op het gebied van planning, financiële administratie, certificering, uitvoering indicatiestelling en personeelsadministratie. Door deze slimme inrichting van uw ondernemerschap realiseert u een verantwoord en aantrekkelijk verdienmodel.

Meer weten? Bel (0412) 74 50 38.


 

Digitaal ZorgDossier

SchakelZorg biedt zorgondernemers alle voordelen van het Digitaal ZorgDossier. Het Digitaal ZorgDossier is een innovatief digitaal systeem voor registreren en communiceren in de zorg. De efficiencyslag die Digitaal ZorgDossier realiseert, betekent een kostenbesparing van minimaal 20%. Tegelijkertijd verbetert de kwaliteit van de geleverde zorg sterk.

Meer weten? Bel (0412) 74 50 38.

 
 

Administratie en planning

SchakelZorg kan de financiële administratie (facturering en declaraties) en de planning voor uw organisatie verzorgen. Voor veel zorgorganisaties loont het om dat uit te besteden. De voordelen van uitbesteden zijn:

Variabele kosten

Flexibele inzet

Minder personeel

Continuïteit bij ziekte en vakantie

Geen scholingskosten

Meer weten? Bel (0412) 74 50 38.

 
 

Digitaal Platform


 
 


Digitaal Platform

• Professionaliseren en optimaliseren - Het Digitaal ZorgDossier professionaliseert en optimaliseert zorgprocessen doordat alle diensten- en informatiestromen worden gedigitaliseerd.

• 24/7 gegevens inzien, bewerken en delen - Het Digitaal ZorgDossier werkt op pc, tablet en smartphone, zodat u altijd en overal de meest actuele gegevens kunt inzien, bewerken en delen.



 


Digitaal Platform

• Inzetbaar in elke zorgomgeving - Het Digitaal ZorgDossier voldoet aan de eisen van HKZ en ISO 9001 en is inzetbaar in elke zorgomgeving, zowel extra- als intramuraal: thuiszorg, ouderenzorg, jeugdzorg, gehandicaptenzorg, etc.

• Snel en doeltreffend indiceren en rapporteren - Het Digitaal ZorgDossier bevat formulieren voor indicatiestelling en rapportage volgens de Omaha-systematiek, de 'gouden standaard'.




 


Digitaal Platform

• Privacy-proof - Informatie die in het Digitaal ZorgDossier wordt geregistreerd, bewerkt of gedeeld, blijft binnen een veilige online-omgeving.

• Kosteneffectief - Het Digitaal ZorgDossier levert optimaal rendement zonder hoge investeringen.

• Plug and play - Door een combinatie van een slimme softwarestructuur en een intuïtieve gebruikersinterface is het Digitaal ZorgDossier zeer gebruiksvriendelijk en snel en simpel te implementeren.



 
 

Poducten Digitaal Platform


 

Digitaal ZorgDossier

is een innovatief digitaal systeem voor registreren en communiceren in de zorg. Het is inzetbaar in elke zorgomgeving en faciliteert samenwerking in de keten.

Digitaal KwaliteitsDossier

Het dossier waarin u uw zaken omtrent kwaliteit en informatiebeveiliging bijeen brengt; het is zowel uw KMS, ISMS als uw AVG registratie. Ook voor registraties rondom Kwaliteitskader Verpleeghuiszorg of Wijkverpleging.

Digitaal OrganisatieDossier

waarin privacygevoelige documenten veilig kunnen worden beheerd en ingezien, van feedback kunnen worden voorzien en rechtsgeldig ondertekend kunnen worden

Digitaal Medewerker-/

KlantDossier

is een dossier waarin een medewerker of klant zijn/haar eigen documenten digitaal en veilig kan beheren. Het wordt beschikbaar gesteld door de werkgever of door een adviseur/leverancier.

Mijn PGO

is, naast een persoonlijke gezondheids-omgeving, een platform wat toegang biedt tot diverse inlogportalen en waarin u zelf uw privacygevoelige informatie beheert en archiveert.

Beveiligd delen en communiceren

Een oplossing voor het versturen van privacygevoelige documenten en bestanden; hét alternatief voor beveiligd mailen!

 

Contact gegevens


 
 

Contact

 

Ook ondersteuning in ondernemerschap?

Neem contact met ons op en stel ons uw vraag.

Velden met een * zijn verplicht